Naujienos

Titulinis Naujienos Augalininkystės tarnyba: norint tobulėti, būtina žinoti klientų nuomonę
2019 m. birželio 10 d.

Augalininkystės tarnyba: norint tobulėti, būtina žinoti klientų nuomonę

Siekdama stiprinti ryšį su klientais, Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Augalininkystės tarnyba) parengė naujas ūkininkų apklausų anketas. Atnaujintose anoniminėse anketose klausimai tapo trumpesni ir aiškesni, be to, atsirado nauja anketa, skirta tik verslo naujokams, t. y. vykdantiems veiklą pirmus metus. Paprastai pradedantiems ūkininkams kyla daugiausia klausimų ir neaiškumų, todėl jų nuomonė yra labai svarbi. Nuorodos į klausimyną  bus siunčiamos elektroniniu būdu visiems ūkio subjektams iš karto po patikrinimo, o pasibaigus kiekvienam einamųjų metų pusmečiui per 10 darbo dienų bus atliekamos verslo naujokų apklausos.

Pasak Augalininkystės tarnybos direktoriaus Sergejaus Fedotovo, nauja grįžtamojo ryšio tvarka  siekiama objektyvesnės klientų nuomonės apie tarnybos veiklą ir suteiktas paslaugas. Tokios apklausos leis daugiau sužinoti apie specialistų darbo kokybę regionuose. „Norime daugiau dėmesio skirti aptarnavimo kokybei, orientuotis į klientą. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad visų įstatymuose numatytų reikalavimų būtų laikomasi, tačiau vykdydami savo funkcijas siekiame matyti ūkininką, verslininką – savo klientą – ir jo poreikius. Mūsų veikla tiesiogiai susijusi su žemdirbiais, todėl žinoti jų nuomonę, gauti jų pastabas yra labai svarbu, nes savo misiją suvokiame ir kaip pagalbą ūkininkams bei verslui“, – teigia S. Fedotovas.

Nuo šiol apklausa bus anoniminė ir klientų patogumui pildoma tik elektroniniu būdu. Apklausos apibendrinamos ir įvertinamos kiekvieną einamųjų metų ketvirtį. Anot S. Fedotovo, į žemdirbių vertinimą ir pastabas bus atsižvelgiama.  

Apklausų anketos yra Augalininkystės tarnybos interneto puslapyje, skiltyje „Apklausos“

Apklausa ūkio subjektams;

Apklausa verslo naujokams.


Naujienų prenumerata